15 Temmuz 2008 Salı

ŞEKERRRRR:)


ıslak kumlardan serin sulara inmenin tam zamanı olduğu şu sıralarda,ortalama sıcaklığın gölgede 39 derece olduğu ankara da,hala güneye inemeyen tayfada olmanın ezikliğini hissediyorum bu aralar...çalış çalış nereye kadar...3 kuruşun peşindeyiz aslında hepimiz...çok kuralcı ve katı bi insan olduğum konusunda yoğun eleştirilere maruz kaladığımdan olsa gerek,kendimi sorguluyorum sürekli...bi de şalgam suyuna sardırdım ki o tam allahlık bi konu..içimdeki kahtalı mıçi ebedi uykusundan uyanmış olsa gerek ki kola olsun fanta olsun sektörel bazda dünya lideri içeceklerin benim için hiç bi anlamı yok artık..:)sanırım bi de şeker var hayatımın içinde bu aralar...ben ona şeker diyorum...çünkü lolipop tadında biri:)aslında üstünde çok konuşarak ambiyansı kaçırmak istemiyorum ama onu tanıdığım için mutluyum..bu da çerçeveyi çizmek için yeterli galiba...

Hiç yorum yok: