3 Ekim 2009 Cumartesi

teknolociyy

erkek arkadaşıma bu aralar acayip uyuz oluyorum...kimin bedduasını aldım bilmiyorum ama ciddi anlamda lanetlendiğime inanmaya başladım...ben aşkla mutlu olan bi insan değilim ,ne zaman hayatımda biri olsa başlangıçlar çok heyecanlı geçsede sonlara doğru iş iyice boka sarıyor,ben çok geriliyorum...herşeyin altüst olduğu bi dönemdeyim belkide...kimseye tahammülüm yok,eyvallahım yok,azcık alttan alıyım diyemiyorum...içimde geçmişin hesapları geleceğin planları bugünün telaşları var..düze çıkamıyorum,önümü göremiyorum...3 yıl sonra nerde olacağımı kestiremiyorum..annem gibi kışa hazırlık yapma teşlaşesine düşen,pazardan turşuluk almaya giden,akşam dizi seyredip,onu bunu çekiştiren lanet,şişko,selülütlü bi kız mı olcam yoksa:(( hayat bizim kontrolümüzde mi yoksa biz mi hayatımız tarafından kontrol ediliyoruz valla çözemedim...teknolojinin de içine ediyim,akşama kadar inek sağıp,tarladaki mahsulü bekleyen facebookdaki uyuzlara sesleniyorum...doğru yolda değilsiniz bence

Hiç yorum yok: