30 Mart 2008 Pazar

kakül kestirdim sema'ya))


bugün benim için sıradan bi gündü,sora sedalara gittim çat kapı...ev ana baba günüymüş:) ( ben gözümü kapayıp salona geçtim,seda'nın önerisiyle)oda da oturduk sora pastaneye gittik falan...tam gidecektim ki aklıma semanın kırık makas biri olduğu geldi.sema bana bi şekil ver dedim,çalıştığı dersi yarım bırakıp koşarak odaya geldi:))sora saçımı ısladık,kendimi kurbanlık koyun gibi hissediyordum,seda eline nerden temin ettiyse bi oklava almış,baş zebani gibi sandalyeye oturmuş sağa sola yönergeler veriyodu...sema dik dur,bana bak diye beni azarlıyodu..allahım napıyorum ben dedim:(semaya burnumun üstünden kes derken sema maksı bi vurdu benim saç gazeteye dökülldü,,seda gülüp duruyo ben iice kontak oldum,sora fön çektik baya güzel olmuştu....sedanın annesi yemek ye yemek ye diyodu o sırada.ben yeminler olsun aç değilim diyodum seda mini kurana el basıyo diyodu,sora bi kamyon çöpü aşağı indirdik,seda bei yuvarlayacaktı,,taksi geldi ben bindim taksiye....taksi akşamın karanlığında ilerliyodu,adam sürekli küfür ediyodu:)şimdi evdeyim,yeni türkü dinliyorum yinee,huzurluyum falan filannn

2 yorum:

taluyka dedi ki...

niye bizde yemek yemedin yaw annem bana bir sürü kızdı senin yüzünde huh

taluyka dedi ki...

okuyup okuyup gülüyorum vay be burcuuuuuu