12 Kasım 2008 Çarşamba

bence...

eskiden bakkal amcalar mavi esnaf önlüğü giyerlerdi,globalleşen dünyanın küçük bi kasabaya dönmesiyle bakkallar hipermarket olunca küçük bakkallardan da pek kalmadı ...ama ben geçen bi tane bakkal gördüm.adı da marketlere inat bakkalliyeydi.üstelik sahibi olan amcada koyu mavi önlük takmıştı,valla gururlandım:Dhalk otobüslerinde bi tane öğrenci diyince paso sormayan muavinleri çok sviyorum çünkü pasom yok:)ankaralı şarkıcıların yıllardır takım elbise ve renkli kravatla kendilerini bozmadan tv ye çıkmalarına hayretle bakıyorum...hergün facebooka bakmadan uyuyamıyoruz ne acı yahu...çayı açık içen insanlar de hafiften arızalı gelir bana...düğün şarkıcısı dizisini bitiren yapımcıya sesleniyorum:ne güzel diziydi be,diziyi sadece reklamlardan takip ediyordum ,bi kere bile izlemedim ama bitmesine çok üzüldüm doğrusu...kışın kazak ören annelerin elinden öpüyorum,onlar çok iyi insanlar bence:)

Hiç yorum yok: