3 Kasım 2008 Pazartesi

değer mi hiç??


gece yolcularını çok başarılı buluyorum..özellikle aysel gürel tarafından yazılmış bir sezen aksu şarkısı olan değer mi hiç 'i ne güzel yorumlamış herifler valla alkışlıyorum...şarkının eski halinide slowtürk gibi radyo kanallarında geceleri çok fazla dinleyen bi insan olarak,bu versiyonunu daha çok sevdiğimi belirterek rapçi ramizin şarkıya katmış olduğu rengi acayip sevdim...hergün dinletiğim bi şarkı oldu değer mi hiç...ayrıca şarkının isyan havasıda bu eseri tadından yenilmiyo kılıyo....tüm bunlar birleşince benim best of larım arasına gireceği belli bi güzellik çıkıyo ortaya...bi de 121 telefon arızdan bahsetcem...telefonumuz bozulduğunda tanuştığım bi gerçeklik bu numara..daha önce hiç bilmezdim oysa:)aradğın zaman gereksiz bi bürokrasiden geçip için daralarak ve bolca küfür ederek telefon numarını bırakıyosun....eskiden okuduğum bi öykü vardı deli dumrul die...adam hakketen kafayı kırmıştı::)bi köprü yaptırmıştı köprüden geçenden 2 lira geçmeyenden 5 lira alıyodu puhahhahah:))))ayva çiçek açmış yaz mı gelecek ,gönül bu sevdadan vaz mı geçecek ne komik şarkı ya...bi fotoğraf makinam olsa keşke :(ama profesyonel.... ne güzel olurdu..tüm salaklıkları çeker bilgisayarıma atar sonra gülerdim:(

2 yorum:

taluyka dedi ki...

ay ben hiç sevmedim coverini sadece ramizin söylediği rap kısmı güzel

destinaaaa dedi ki...

dangoz