14 Nisan 2008 Pazartesi

akköprü 'den akm 'ye,çok çok eskilereeeeeeeeeeeeee:(


bugün akköpüden metroya bindim,akm de iniyim dedim,indim...tam metrodan dışarı çıkmıştım ki...akşam 19 sularıydı...çok güzel bi meltem vardı..allahım o meltem beni nerelere götürdü ya.....erenli günlere döndüm yine...o mavi gömleği geldi aklıma...böle havalarda mavi gömleğini giyerdi nasıl içim acıdı dallarım kırıldı brden,üzerime nedensiz bi ağırlık çöktü,trafik çok sıkışıktı ve araba kornaları vardı fonda oysa cahit berkay olmalıydı sanki:)aski binasıın önünde boluya gittim gittim geldim,ereni çok özlediğimi farkettim,bi baktım gözlerimden yaşlar akıyo....ne zaman yalnız kalsam hep eren geliyo düşünceme..kalabalıkta unutuyorum onu....kendimle yüzleştiğim her an yanıma hayali beliriyo....nedense bugünlerde daha fazla aklıma geliyo....her zamankinden daha yoğun ve daha derin....ikimize bu resim çokmuş galiba...ne acı ve ne yazık....kaybeden ikimiziz aslında...sadece ben değil...sende kaybettin eren emin ol sende kaybettin....aman ya ağlayacam yine............saçmalıyorum yine


gün geçer azalır sevgi

değişir herşeyin rengi

bugün değil yarın belki

unutursun mihribanım............

1 yorum:

taluyka dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.