19 Nisan 2008 Cumartesi

hasan yeşilbudak _umutsuz aşıınım ben


kaç gündür aklımı kurcalayan bi ayrıntı.... hasan yeşilbudak olgusu...bizim sedanın tabiriyle murat bozgiller familyasına ait,dünyanın 8.harikası olmaya aday müthiş bişi....bi insanın hasanı varsa hiç mutsuz olmaz gibi geliyo bana nedense....mangaldaki köfteler içim kadar cız etmez be ya...:)onu görünce elim ayağım dilim dolaşıyo.....of bee.....bana, insanın kafasındaki güzellik tanımını tekrar tekrar düşündüren,elimizdekiyle yetinmenin acizliğini anımsatan,olcaksa en iisinden olsun gibilerinden laflar ettiren biri oldu hasan.....o hiç gidemeyeceğim bi şehir,hiç gerçekleşmeyecek hayallerim,yazılmamış şiirlerim,içimdeki tuna kiremitçiyi uyandıran ,bana şiir yazma hevesi veren kişi oluverdi....olursa hasan olsun 1 trilyon borcum olsun diom ....:)hasan k,m peki??halkbank voleybol takımında oynuyor,1984 adana doğumlu.10 yıl aarçelikte oynadıktan sonra voleybolda türkiye'nin en ii klüplerinden biri olan halkbanka transfer oldu...takımın liberosu..en yakın arkadaşı aynı takımda top koşturan volkan güç...(top koşturan biraz saçma oldu o futbol içindi sanırsam)

31 yorum:

taluyka dedi ki...

ütopya,serap,idöl...anladın sen;)

Adsız dedi ki...

hasan benim yakın arkadaşım çok ilginç ya ilk defa biri ona böle aşk sözcüklerinden oluşan bişi yazdı..kayatta hiç bişey imkansız değildir koşulları zorla derim ;)

destinaaaa dedi ki...

teşşekkür ederim,hasan hangi takımda biliyormusunuz?halkbanktan gitti die duydum :(

Adsız dedi ki...

vayyyy demek hasana aşık oldun ha tabi gardaşımın maşallahı var filinta gibi ama kendini bir göster bakalım. bakalım seni begenecekmi. sen kimsin diye sorarsan ben abisiyim

destinaaaa dedi ki...

:)))

Adsız dedi ki...

tanısaydın hiç de öyle matah biri olmadığını görürdün ve bu yaptıklarına kendin bile gülerdin:)

Adsız dedi ki...

bu aşkı böyle basit şekile indirmek çok saçma hasan sana bakmaz destinacım:)))) aşkı yaşayacaksan içinden yaşayacaksın benim gibi...
hasan seni sewiyorumm..

Adsız dedi ki...

Çok komiksiniz sayenizde eğleniyoruz...

97 dedi ki...

üüfff destina ya ne kadar aciz ne kadar basit bi kızsın sen yaa..salak olsan bu kadar olurdun heralde :D

Adsız dedi ki...

gerçekten yukarıda söylenenlerden bazıları çok iyi bazıları iyi degil çünkü begenmedim yalnız gerçekten çok yakışıklı biri vede çok sinirli neden diye sorarsanız baskasına olan moral bozuklugu yada sinirli bir tavrını seyircilerden çıkaramaz. çünkü her maçına gidiyorum vede en sonki maçta inanılmaz sinirliydi desemki maça sinirlendi olamaz maçı aldılar bence onun baska bişeyi var ama gerçekten aşık oluncak adam bana deselerki aşık olurmusun olurum.ama böle bir şansım yok sanırım.............

Adsız dedi ki...

ciiddi ciddii saçmalıosunuz..!! bende hasan abiyi gayet ii taıyorum we suana kadar sinrli bir tarafını görmedim..!! burdan böle aşk kelimeleri kullanarak birşey elde edemessinz..!! burdan isim wermicem ama gayet ii tanıyorum kendisini..
boşada ümitlenmeyin suan sewgilisi war we cok mutlu oky ;)

Adsız dedi ki...

:) Hasan hiç sinirli biri değil bence de aksine çok sempatik ve sıcak kanlı...kedi ulaşamadığı ciğere mundar der hesabı burdaki de :) ya duygu diye bi kız var ya o mu Hasan'ın sevgilisi? :)

Adsız dedi ki...

hayır duygu arkadası.sevgilisi ezgi diye bir kız malesef:S

Adsız dedi ki...

Neyse mutlu olsun da Hasan sevgilisinin kim olduğunun bir önemi yok...

Adsız dedi ki...

Onlar sözlendiler bile siz çıkmaktan bahsediyosunuz! Olayları biraz yakından takip edin!

Adsız dedi ki...

nee hasan sözlendimii kimlee??

Adsız dedi ki...

ne sözlenmesi ya yok öyle bi şey hem kızın adı ezgi değil ki...

Adsız dedi ki...

dedikodu kazanı nasıl da kaynıyor... bu asılsız haberleri yazanlar kimliklerini de yazsalar...

Adsız dedi ki...

abartılı geldi bana,yakışıklıda bu kadar değil murat bozgillerden olduğu gerçek ama tebrikler ii tespit

Adsız dedi ki...

Hasan Yesilbudak hala halkbankasinda

Adsız dedi ki...

Hasan Yeşilbudak diye google yazınca ilk karşımıza çıkan bu blog oluyor, bi sürü de yorum var. merak ediyorum acaba bu blogu yazan kız hala Hasan'a tutkun mu, çünkü Hasan öyle biri ki bence bağımlılık yapıyor ondan kopmak öyle kolay olmuyor, bu aralar milli takımda yok oysa ona kırmızı çok yakışıyor ;) hep iyi şeyleri hak eden nadide ve güzel insan...

Adsız dedi ki...

hasan milli takımda değil ama kalamışta plaj voleybolu oynuyormuş :)

Adsız dedi ki...

kim daha çok seviyor diye bir şarkı vardı Çelik söylerdi... burda önemli olan kimin daha çok sevmesi değil Hasan'ın kimi sevdiği sanırım... bazen imkansız biri bile öyle büyür öyle büyür ki sevenin içinde, sevilen insan bunu görse ben neymişim der şaşarmış...

Adsız dedi ki...

mutluluklar Hasan Yeşilbudak...

Adsız dedi ki...

İlk yorum benım doğum günümde gelmiş 19 Nisan... taaa 2008'de yazmışlar şuan 2012'deyiz... ewt bende merak ettim google Hasan Yeşilbudak yazınca ilk blog burası çıkıor merak ettim okuyayım dedim ama neler olmş hasan walla meyva veren ağaç taşlanırmş yukardakiler senii çemediğinden bu kadr yorumlar yazmış... hayrlı olsun ne kadar doğru bilmiorum ama sözlenmişsin... taa Arçelkte oynarken tanışmıştık bir kaç sohbetimz olmuştuki normal senın benım gibi biri ama şu yukarıdaki olmayanlardan daha çok çook AdaM yani... hımm Not: bu arada ne adım ne sanım yazıyor kimse goçunmasın yukardeki 18likler gibi platonk deilm :D

Adsız dedi ki...

Hasan yeşilbudak cidden başarılı bir voleybolcu,burada yazılanlar da eğlenceli olmuş:))

Adsız dedi ki...

biraz da Hasan'ın başarılı voleybolundan bahsetmek lazım gerçekten... Arçelik gibi voleybolda ekol olmuş bir takımın yetiştirdiği nadide ve son oyunculardan, bu yüzden ayrı bi önemi var bence voleybol camiası için. 1mayıs 2009'a kadar ondan iyi libero yoktu yaşadığı üzücü olay onu fazlasıyla etkiledi ki uzun süre toparlanamadı... bu yıl büyük ihtimalle takımının play off ve Türkiye kupası finali oynayacağını düşünürsek en iyi libero ödülü yine Hasan'ın olacak 4yıl aradan sonra :)

Adsız dedi ki...

Hasan 2012-2013 sezonunda Arkas'ta. 5yıldır Halkbank forması giyen başarılı libero artık Arkasta ter dökecek, hayırlı olsun...

Adsız dedi ki...

Hasan yakında(7gün içinde) nişanlanıyor olabilir. üzgünüm kızlar 'duygu' kaptı dağ gibi adamı (bu arada duygu yakın arkadaşı olan değil)

Adsız dedi ki...

kızı buldun dostlarını unuttun mu olumm yakışmaz kardeşime ara dostlarını ;)

Adsız dedi ki...

özlenmektesin hem de çoook. ama mutlusun biliyorum Allah daim etsin güzel insan...