29 Mayıs 2008 Perşembe

bu ne bohem!!!!!


sadece şaşırıyorum,aklında biri ,kalbinde biri,yanında biri olupta bi de utanmadan karşıdan gelene bakma cüretti gösterenlere....mahallede bi tane ,iş yerinde bi tane,memelektte bi tene,okulda bi tane...ya nasıl bi mide cidden anlamıyorum,şaşırıyorum,kızıyorum...seviyorum demek ağır laftır,her inan altından kalkamaz kolay kolay,sorumluluğnu herkes taşıyamaz,katlanamaz...düşünmeden ,ağlamadan,kafa patlatmadan, sabahlara kadar uyumadan,deli gibi düşünmeden yasını tutmadan....öle kolay değil ben seni seviyorum demek..şimdi bana her ilşki leblebi çerez geliyor,zamana yenik düşecek gibi geliyor her çift...

3 yorum:

taluyka dedi ki...

bu devirde ne yazıkki böyleleri çok.. sevgilisi varken elinde yedek bulunduran, birini bulmadan diğerini bırakmayan,1 kişiyle yetinmeyen ... halk dilinde bunun argo tabiri var hepimizin bilidği üzere biz bunlara "abaza" diyoruz..hani erkeğin kaşar olmaz diyorlar ya bir kere daha düşünmek lazım;)

destinaaaa dedi ki...

çok haklısın cnm,zaten çıkış noktam ,ikimizn bildiği kişi,beni bu yazıyı yazmaya ittiği için özellikle kınıyorum,gönlü çok katlı otoparklara benzeyen insanlar bizden uzak durun pliz

taluyka dedi ki...

ondan sana hayır gelmeyeceğini ilk görüşte anlamıştım kuzum beee salla:)