1 Haziran 2008 Pazar

aç kardelen aççç


bizim liseden yakın bi arkadaşımız var.bu zayı muhteremin adı ayşe...baya hırslı bi o kadar tuttuğunu koparan bi zihniyette olan bu bayan, tahminlerin aksine üniversiteyi ben mezun olunca kazandı,kazandı ama dillere destan bi üniversite.odtü...biz baya kıskandık.sevindik..kutladık falan....zaten marjinal bi tipti,odtüde iice sıyırır dedik,nese....hazırlıkta takılınca bizim ayşe tekara etmek zorunda kaldı...nese demekki daha hazır değilmiş gibi iimser bi tutum sergilediysem de,biraz önce düşündüm de ayşenin önünde bekleyen hala kocaman bi 4 yılı var....dile kolay 8 yarı yıl demek....bilem kaç vize kaç final oooo baya zor bizim ayşenin işi....ayşe mezun olana kadar bakalım neler değişir:

1.hükümet yenilenir,seçimler yapılır..

2.türkiye nufüsü 90 milyon olur

3.dilan orta okula başlar,memet askerden döner.

4.sibelcan 13.albümünü çıkarır

5.tarkan eurovisona katılır,5.olur

6.adnan şenses sahnelere yine veda eder,dayanamaz tekrar çıkar.beraber yürüdük bi bu yollrdayı söler

7.ayşegül 6 kilo daha alır

8.ben organik tarıma atılırım

9.seda çoluğa çombalağa karışır

10.ankara ya 5 yeni metro hattı inşa edilir (biri pursaklar çankaya olmak üzere)

listeyi uzatmak mümkün,ayşe bizim tarihi gerçeğimiz onla yaşıyacaz .görecez bakalım

3 yorum:

taluyka dedi ki...

ayy koptummm ya manyaksın kızım:))))

taluyka dedi ki...

ayşegül ve ayşe bu yazyı görürse vay haline..ben çoluğa çombalağa karışıyormuşum zuhaahh:))

destinaaaa dedi ki...

zhahahaha