8 Haziran 2008 Pazar

gece yarısı saçmalamaları:(


ulan eskiye rabet olsa bit pazarına nur yağardı sözü ne kadarda doğru,uğruna koca 3 yılımı hacrcadığım adam bugün nası da yabancı oluvermiş bana...her insanın keşkeleri vardır ya,benim saliha keşkem oldu sırf bu yüzden...:)şimdi anlıyorum zamanın ne kadar önemli bi kavram olduğunu,ünlü popcu,besteci,eurovisionda türkiyeyi temsil etme kabiliyetine erişmiş kenan doğlununda dediği gibi,tutamıyorum zamanı:)bi de telefonum abiri dadandı bugünlerde sabah akşam arıyo beni...abidik gubidik 2 3 olay dışında hayatım hala bombok:(eskiden ekmeği bakkaldan alıp gelirken ucundan koparırdık ya şimdi herşeyin ucundan azcık kopartığımızdan hiçbişeyin tadının tam olmadığına inanıyorum...hızlı yaşıyoruz,üretmeden yaşıyoruz..tüketerek yaşıyoruz...enerjim bitti az kendimi şarj etmeliyim sanırım...şehrin ışıkları söndü bende uyusam fena olmaz...

Hiç yorum yok: