16 Haziran 2008 Pazartesi

yırtık converse başkadır:))


dün arkadaşıma kapri pantul almak için konur sokaktaki barkoda uğradık...üstü başı dökülmüş,hint fakiri kılıklı bi çocuk ilgilendi bizle..kilosu kuyumcuda hassas kantarda tartılacak kadar hafif olan bu zatı muhterem,acaip piercingleri,ilginç küpesi,garip pantolunu ve hayatım boyunca görmedim ,göreceğimide zannetmediğim bi conversle karşımızda ölece duruyodu...ona bakmaktan kaprilere uzun süre odaklanamadık...nese arkadaş kendine bi tane seçti ve giydi beğendi falan..bu arada garip çocuk orada müdür olduğunu söledi...epi topu tek başına çalışan birinin müdür olması o çalışanın da yine kendisi olması bana hayli saçma geldi ama ses etmedim tabi..az da olsa bi adabı muaşeret bilgim vardı....benim asıl takıldığım nokta adamın converseleriydi..sadece iki yerinden tabanına bağlı duruyodu ayakkabı..bi de bağcıklarla üsten alta doru iice bağlamıştı..yolda yürürken kopup düşmesin die sanırım....içindeki çorap ölece görünüyodu....sanki ayakkabı değilde çoraptı asıl aksesuar...ayakkabı sonradan eklenmiş gibiydi...adam çorapla geziyo gibiydi yane...hacı bu durum ne dedik...çok dertli çıktı meğer konvers bu ayakkabıdan üretmiyomuş..yurt dışında bolca olmasına rağmen,türkiyeye gelmiyomuş..bu yavruda içindeki isyanın dışa vurumu niteliğinde ayakkabıyı sonuna kadar giymeyi planlamış...valla konvers yetkilileri ayakkkabının bu durumunu görse çocuğun ayakkabıya ödediği parayı iade edip ,elinden alırlar,25 yıl konvers giyememe cezasına çarptırır,markaya saygısızlık ve markayı ayaklar altına almaktan,pazarda satılan kolpalarından bile mahrum ederlerdi...çock bi de önümüz yaz terllik niyetine giyorum diyince ben iptal oldum...allah bilir kışın içine babannnesinin ördüğü patiklerden giyip çizme niyetine ,plajda parmak arası terlik,camide takunya ollrak da kullanırak'lan madem aldık,bi bez parçasına o kadar para verdik,tam fonksyonlu kullanıp mına koyalım'gibi argo bi söylemi kendine misyon edinmiş olabilir....annem orda olsa çocuğa kesin çok acır,bizim memetin ayakkabılarından birini çocuğa verir,bizede her ayakkabı alıdımızda o çocuğu örnek gösterek ders alamamızı ister azla yetinmeyen çoğu bulamaz die atasözünü yapıştırır,çocuğu tüm dostlara ibreti alem yapardı....allah hepimiz ıslah etsin dostlar ne diyim:S

Hiç yorum yok: