3 Ekim 2008 Cuma

beklemek:S


beklemek beni kasvete sokar oldum olası..aç değilsem ve sırf arkadaşım yemek yediği için sipariş vermişsem beklediğim süre zarfında acıkırım,darlanırım...ertesii gün benim için önemli bir sınav varsa hemen sabah olsun bitsin isterim..sunum yapılcaksa ilk ben çıkmak isterim..sona kalmak beni gerer,sonda söleyeceğimi başta sölememe, ambale olmama neden olur.otobüs beklerken içim içimi yer gelsede gitsek moduna girerim durakta...arkadaşımı bekliyosam çağrı atar mesaj çeker geç kaldığı dakikalar için onu pişman etmeye çalışırım:))beklerken geçirdiğim her dakika ömrümden gidiyomuş ve ben boşa vakit harcıyomuşum gibi geliyor son zamanlarda bana..onun için hep burger kingden yiyorum yemeğimi,ben ödemeyi yapana kadar onlar menünüz hazır diyiversinler die:))şidilerde yine bekleme modundayım,ama güzel şeyler beklediğim için beklemiyorum bu sefer...hesaplaşmak için...insanların başkasını küçük ve hakir görme içgüdüsünü yenmesi için bi adım olsun die..benim için küçük insanlık için büyük bi olay yaratmak için...pelerinim nerde:)))))şaka bi yana bugünlerde aradığım hiçbir kişiye ulaşılamıyor,kendimi umutsz ev kadınları gibi hissdiyorm..du bakalım...bi düşünceye göre bekleyebilmek dünyanın asil şeyiymiş...

Hiç yorum yok: