10 Ekim 2008 Cuma

penelope


bugünlerde kafayı penelope cruza takmış vaziyetteyim.ciddi ciddi kadına aşık olduğumu düşünmeye başladım..bi kadın bu kadar mı güzel olur allahım...nerde görsem ilgimi çekiyor..şu sıralar mangonun katolog çekimleri için poz vermiş olcak ki tüm menüboardlarda onu görüyorum...saçlarımı siyaha boyatmama neden olcak bu abla bana ....bu aralar nihilist gibi yaşıyorum..hiçbişeysiz yani..anlamsız...mecalsiz...düşüncesiz...ve çabasız...nasıl yok ediyor insanlar bi diğerlerinin umutlarını....ama kanayan yanlız benim dizlerim değil galiba...benimde kanattıklarım vardır mutlaka...hayatta ne istediğini bilir bi halde şehrazat duruşuyla durup,ali cengiz oynlarıyla onu süsleyip bir tutam mutlulukla yaşamak nasıl olur ki?çok mu doğalım,çok mu patavatsızım herkese çok mu güveniyorum ne...insanların sahte olma ihtimallerini neden göz önünde tutmuyorum ki..alacağım dersler,yemem gereen fırınlar dolusu ekmek var sanırım...şehirlerarası otobüslere binerken ve inerken muavinlerin yolculara döktüğü limon kolonyası tadında yaşıyorum hayatı...biraz kalitesiz..biraz limoni...biraz buruk..tuhaf sonbahar beni hep duygusallaştırıyo...

Hiç yorum yok: