31 Ekim 2008 Cuma

salonda geçen monologlar:D

arkadaş bu karı milletinin ne lafı bitiyor ne sözü...salon hatunlarla dolu şuan...biri annem ,biri halam biri babaannem,biri de babamın teyzesi:))2 kadın yan yana gelince kesin dedikodu yapar ya 4 tanesini siz düşünün artıkın...kadınlar toplanınca acaba neden ekonomik krizden,globolleşen dünydan,japon bankalarının krize direnememesinden,conservation international ın önümüzdeki 25 yıl için hazırladığı projelerden filan bahsetmezler ki...acaba daha mı sıkıcı olurdu??? zeynep'in kıznın 16 yaşında nişanlanmasını konuşmak çok daha mı ballı dersiniz...ben annem gibi halam gibi teyzem gibi bi kadın olmak istemiyorum ya:((her kızın kadın olduğu süreçte başından gelecek durum ,yaşayacağı şeyler bunlar mı...hayat sandığımız gibi değil of of....ben evlenincede hayko cepkin dinleyip sabahlara kadar msn de arkadaşlarla geyik yapmak,converse ayakkabı giyip cafe cafe dolaşmak istiyorum...bu kadar rahatlığa hangi erkek katlanır orası ayrı bi konu ama...ben dikkat ettim de kimsenin ayağına basmıyorum..bu salak insanlar neden benim bembeyaz ayakkabıma basıp kirletiyolar anlamıyorum .....insanlar bişey isterken neden seslerini değiştirip daha inceltirler bu da ayrı bi konu....erkekler neden köprüyü geçene kadar biz kadınlara ii davranır...hiçbir erkeğe cepteymişiz izlenimi vermemeliyiz sanırım

Hiç yorum yok: