6 Eylül 2008 Cumartesi

AŞK ZORUN NE BENLE:s


bugünlerde bi arkadaşımın deyimiyle aşk tanrısı okunu bana attı sanırım.Önüme sürekli birileri çıkıyor ve benim berrak zihnim birden garrip bir bulanıklığın içinde buluyor kendini..hay anasını yaa ...Bir kaçını elemekte hiç zorlanmama rağmen bu blogda pek çok melonkolik yazıyı yazmama neden olan zatı muhteremin geri dönüşü beni resmen ters düz etti...hayatımda tam bişeyleri yoluna koymuşken,acılarımı unutup ,yaralarımı sarmışken,onu kalbimin içinden en derinlere kadar uzaklaştırmayı başarmışken ani bir dönüşle sert viraja girer gibi tekrar gelip bi de utanmadan gidişim kötü olmuştu ama dönüşüm muhteşem duruşu takınması beni çileden çıkarıyor düşündükçe...nasıl olcek bilmiyorum ..hayat zor,yaşamak lazım

2 yorum:

taluyka dedi ki...

heyecanla ben de olacakları bekliyorum

destinaaaa dedi ki...

he la brezilya dizilerine döndüm:)