14 Eylül 2008 Pazar

desti izdivaç..


ramazan geldi hoş geldi..Allah kabul etsin herkes orucunu tutuyo,feshanede gösteriler yapılıyo,hacivar karagöz oynatılarak eski ramazanlar yad ediliyo..şimdi biizm mahlallden davulcu geçti bende azcık halay çektim,çok şenlikli bi dönem bu ramazan ayı bence,,gece davulcuların gelmesi bağa hep çok komik gelir puhahahah::)))bugün yanlışlıkla yeni facebooka geçtim,eskiye dönmeye çalıştım ama olmuyo:(arkadaşara gaz veriyom sizde geçin die kimse oralı olmuyo,ya çok boktan bu yeni facebook ne gerek vardı hiç anlamdım,yakında herkes geççek die bide göz dağı veriyoar iice uyuz oldum...1 haftadır evdeyim ben dışarı bilem çıkmıyom evde kalmak bana yeni şeyler katt,desti izdivaca merak saldım,60lık dedler hatta genç kızlar toplumun öteki yüzünü görmemde bana yardımcı oluyo,sosyal bi erozyon geçirdiğimizi bu programlar gözümüze sokuyor adeta ..20 yaşında kız koca bulmak için ndedn böle bi programa katılırki,zaten genç,zate güzel...eskiden babaların annelerin izni olmadan evet bile denmezdi,şimdi ana baba hepsi tribünde alkış çalıyo çok kızyorum çok....

Hiç yorum yok: